Veelgestelde vragen

• Is inschrijven voor het Buddy to Buddy systeem kosteloos?

Ja, aan de inschrijving zijn geen kosten verbonden.

• Zit er een maximum aan het aantal jaren dat je genezen bent om je te kunnen inschrijven als Buddy?

Nee, het maakt niet uit hoe lang het geleden is. Je kunt je te allen tijde inschrijven om Buddy te worden.

• Is het mogelijk om een Buddy te krijgen uit mijn eigen leeftijdscategorie?

Dat hangt er vanaf. We zullen ons best doen om de Buddy zo goed mogelijk te matchen met de hulpvragende, dit hangt af van het aantal inschrijvingen voor het Buddy to Buddy systeem.

• Hoelang zit je vast aan het Buddy to Buddy systeem?

Je zit nergens aan vast. Het is op vrijwillige basis en het contact tussen de Buddy en de hulpvragende kan in overleg elk gewenst moment beëindigd worden.

• Kan ik ook losse producten uit het comfort pakket bestellen?

Ja, dit is mogelijk. Wil je graag 1 of meerdere losse producten bestellen uit het comfort pakket, stuur dan een e-mail naar info@cancerbuddy.nl met de wensen en dan gaan wij voor je aan de slag.

• Is het mogelijk om anoniem mijn verhaal te delen?

Ja, het is mogelijk om anoniem je verhaal te delen. Je naam zal alleen bekend worden voor ons maar op de website zelf delen wij jouw verhaal anoniem.