Bestellen

• Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst.

Wel kan het product binnen 14 dagen retour gestuurd worden. De kosten zijn voor eigen rekening.

• Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren aangezien wij het pakket de volgende dag leveren (mits op werkdagen voor 12.00 uur besteld).

Betaling

• Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

Zodra je de afrekenpagina hebt ingevuld, moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden om te worden doorverwezen naar de betaalpagina. We accepteren betalingen met iDeal.

• Wanneer wordt de betaling in rekening gebracht?

Als je kaart wordt geautoriseerd, wordt de betaling direct bij je in rekening gebracht en ontvang je een e-mail met de bevestiging dat je bestelling succesvol is verlopen. Alleen betaalde bestellingen worden in behandeling genomen. We brengen geen kosten in rekening voor mislukte betalingstransacties.

Verzending

• Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra wij de bestelling hebben verzonden ontvang je een tracking nummer via het ingevulde e-mailadres om zo je bestelling te volgen.

• Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor 12.00 uur besteld op werkdagen? Dan wordt het pakket de volgende dag bezorgd. Wij verzenden de pakketten met PostNL en er kan bij ontvangst om een handtekening gevraagd worden. Indien je niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen, zal de bezorger een briefje achterlaten met informatie over hoe en waar je het pakket kunt afhalen. Het kan ook zijn dat hij/zij het nog twee keer zal proberen om je pakket te bezorgen. We versturen het pakket niet nog eens als je het niet in ontvangst hebt kunnen nemen.
Het is op dit moment helaas erg druk bij PostNL dus het kan iets langer duren voor de bestelling bezorgd wordt.

• Wat zijn de verzend/retourkosten?

De verzendkosten zijn gratis. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

• Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

Als er iets mis is met het pakket of er ontbreekt iets, kun je contact opnemen met de klantenservice. Stuur dan een e-mail naar info@cancerbuddy.nl met zo specifiek mogelijke informatie.

• Binnen hoeveel dagen kan ik de bestelling retour sturen?

Je hebt 14 dagen de tijd om de bestelling van de ongebruikte artikelen te retourneren. Aan het retourneren zijn kosten verbonden, deze zijn voor eigen rekening.

Je kunt gebruikmaken van elke gewenste koeriersdienst.
We raden je aan om gebruik te maken van een koeriersdienst die je verzekert voor de waarde van de artikelen die je terugstuurt, of je een bewijs van verzending geeft.
De te retourneren producten mogen opgestuurd worden naar:
Stichting Cancer Buddy
Schipholplein 237
6843BR Arnhem

• Mag ik de artikelen passen?

Binnen de 14 dagen bedenktijd mag je een artikel passen maar niet buiten dragen.

Wanneer je een artikel terugstuurt dat door jouw toedoen is beschadigd, is gewassen, incompleet is of het andere gebruikerssporen bevat waaruit blijkt dat je het artikel verdergaand hebt gebruikt dan zoals hiervoor omschreven, dan ben je aansprakelijk voor de door jou veroorzaakte waardevermindering van het artikel. We zullen deze waardervermindering aftrekken van het aan jou te restitueren bedrag.

• Hoe weet ik of de geretourneerde bestelling is ontvangen?

Zodra we de geretourneerde bestelling hebben ontvangen, sturen we je een e-mail. Het kan even duren voordat we je retour hebben verwerkt.

• Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Mits we het betreffende artikel ook daadwerkelijk retour hebben ontvangen, krijg je binnen 5 werkdagen het geld terug op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je het artikel hebt gekocht. We zullen voor deze terugbetaling geen kosten in rekening brengen.

Maak jouw eigen website met JouwWeb